//ϟtory ϟ▲ Here ♥
FollowDashboard


Sory , terindu hang .
5 Dec 2011 ? 0Komen Sini ?
http://2.bp.blogspot.com/-yo13EMAtAwA/Tgqhvf9mddI/AAAAAAAAB9g/DvwfB9n3QdE/s1600/freebies1.png


Selamat pagi :)
Hari ni aku bangun awal . Semalam aku tidur pukul 3 pagi. Pastu bangun sahur pkul 5.30. Tidur tak brapa jam kan ? Lepas sahur aku tidur balekk. Heee, maklum laa mengantuk. Pkul 6.30 mak aku kejut. Tahu sebab apa ? Klu tak tao nampk sngt.
Apa nak jadi tak solatt hah hampa ni ? Orng islam kan ? Okeyy , solat ! Wajib solat tuu .

Masalah ni, tepikan. Aku bukan nak crita pasal tu. Haha , maklum la baru kluaq dr hospital. Apa ? Korang tak tao. Okeyy , aku crita . Dah dengar kan ? Aku bukan nak crita pasal tu kan. Maaf , nnti aku crita pasal tu.
Sambung balikk pada tajuk ' Sory. Terindu hang ' . Tau dak aku rindu sapa? Sapa2 pun takk pa .
Tiap hari2 aku rindu hg. Tapi hari ni rasa Rindu hg pluss++
Online pesbukk td, tak dak sapa yg menemani aku . Dulu hg slalu sruh aku opline bila aku online. La ni , hg sruh aku online memanjang. Okeyy , tak pa. Dulu hg slalu text aku, tak kira laa pagi , tgh hr , petg , mlm . Sampai nak p sembhyg Jumaat pun dan text aku lg. Tp tu dulu kan ? Dulu aku rasa plg bahagia . Skrang aku rasa paling bongokk bila kenai hg :)

Okeyy , tp tu dulu kan ? Terima kasih semua nya.
Aku mintakk balikk hati aku. Dia tak mau bg smpai bila2 dia kata.
Tp napa dia buat aku mcm ni? Aku redha jaa.


Rindu hg sangat2 ! Aku tak mau mintakk lebih . Aku nakk satu jaa . Aku nakk kita kawan rapat mcm mn kawan aku kawan rapat dengan kawan hg.
# Aku jeless . Kbaiii .



Perasaan suka tak kan pernah berubah dan tak kan pernah pudar dari hati aku .
Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah .
Aku redha & menyerah.



Mengantukakn baca Story aku ? Hihi :)




StoryLama . StoryTerkini


//Love You ♥